Komunikační strategie

Pro realizaci účinných reklamních a marketingových aktivit je komunikační strategie jedním z nejdůležitějších materiálů

V tomto materiálu jsou definovány cílové skupiny, návrhy forem efektivního oslovení, komplexní mediální plán, návrhy kreativního zpracování kampaně, návrh na podporu prodeje, metody vyhodnocení atd. Zkrátka vše, co je třeba pro uskutečnění úspěšné kampaně.
Pokud řešíte, jak prosadit svoji společnost nebo produkt, obraťte se na nás. Společně připravíme komunikační strategii, která bude mimo uvedené obsahovat:

  • vyhodnocení dosavadní formy komunikace
  • záměry a cíle komunikační kampaně
  • cílové skupiny zákazníků
  • vhodné pojetí, přístupy a strategie
  • mediální plány kampaně
  • návrhy přímé podpory prodeje
  • kontrolní mechanismy
  • detailní rozpočty projektu

/ public relations

Nejefektivnější způsob marketingové komunikace? Dobře zvládnuté public relations! Pokud nevíte jak na podlinku, jste na správném místě!

/ Produktové PR
/ Krizová komunikace
/ Online PR
/ CSR programy
/ Firemní publikace
/ Redakční práce

 

/ marketing

Nemůžete se prosadit na trhu, přestože víte, že na to máte? Chyba bude možná v plánování vašich marektingových aktivit. A protože nikdy není pozdě na nápravu, zkuste se obrátit na nás. Garantujeme vám, že obdržíte jasné výsledky!

/ Komunikační strategie
/ Reklamní kampaně
/ Guerilla marketing
/ Virální marketing
/ Sociální sítě
/ Kreativní reklama
/ Grafické a DTP práce

 

/ event management

Chcete oslovit zástupce médií, potenciální klienty anebo stmelit firmu? Zvládneme vše, od plánování teambuildingu po mezinárodní konferenci. S námi máte jistotu, že se na tyto události budete těšit a pocit, kdy si přejete, aby to již bylo za vámi, budete moci jednou provždy zapomenout.

/ Temabuildingy
/ Konference a přednášky
/ Společenské akce
/ Sportovní akce

 

/ zajímavé odkazy

/ PR a komunikační agentura Focus
/ Grafické studio Sphere

/ Reference

Klient SGS potřeboval medializovat akvizici jedné z předních českých institucí pro paliva a maziva - Ústav paliv a maziv, a.s. Spolu s tímto bylo pořeba komunikovat i novou podobu ochranné známky pro benzínové stanice s kvalitními pohonnými hmotami - Pečeť kvality.

 

Diabetes patří mezi nejrychleji se rozvíjející civilizační chorobu. Cílem spolupráce s Diabetickou asociací ČR bylo vytvořit informační kampaň, která by upozorňovala na rizika a následky. Spolu s tím došlo ke komunikaci tématu v médiích.

 

Konica Minolta - jeden z nejpřednějších výrobců tiskových zařízení na světě a náš věrný klient. Za dobu naší spolupráce se nám podařilo dosáhnout skvělých výsledků a přispět tak k dobré viditelnosti Konicy Minolty jak v odborných, tak laikých médiích.

 

Lundbeck a jeho skvělý přípravek Circadin. I déky nám stovky lidí trpících insomnií našli způsob, jak přivodit spánek způsobem, který je velmi podobný tomu přirozenému.

 

Marketing Journal - internetový portál o moderním marketingu a public relations. Jedinečný zdroj odborných informací a inspirace z domácí i zahraniční scény.

1x1px