Media monitoring

Abyste byli schopni měřit své mediální úspěchy, je potřeba být stále v obraze. V ideálním případě to znamená pročítat denně veškerý relevantní tisk, poslouchat rozhlas, sledovat televizní vysílání a brouzdat po internetu. Nikdy totiž nemůžete vědět, kdo o vás v jaké souvislosti bude psát nebo hovořit.
Abyste se nemuseli podobnou kupou práce zatěžovat, je vhodné obrátit se na externího dodavatele. Ten za vás bude provádět pravidelné kontroly mediální scény a veškeré důležité zprávy vám vždy zaznamená v reportu. Ten bude obsahovat nejen zmínky o vás, ale také o největší konkurenci. V případě zájmu pak může shrnovat nejdůležitější mediální trendy, na jejichž základě bude možné budovat další mediální strategie.

  • Pravidelná kontrola mediální scény
  • Souhrn trendů, které mohou ovlivnit konání klienta
  • Reporty v klientem zvolených intervalech
  • Monitorování konkurenčních výstupů

 

Ukázky mediálních výstupů a praktickou činnost public relations najdete na stránkách PR agentury Focus Agency, s.r.o.
Další články o PR najdete na stránkách odborného portálu Marketing Journal.

/ public relations

Nejefektivnější způsob marketingové komunikace? Dobře zvládnuté public relations! Pokud nevíte jak na podlinku, jste na správném místě!

/ Produktové PR
/ Krizová komunikace
/ Online PR
/ CSR programy
/ Firemní publikace
/ Redakční práce

 

/ marketing

Nemůžete se prosadit na trhu, přestože víte, že na to máte? Chyba bude možná v plánování vašich marektingových aktivit. A protože nikdy není pozdě na nápravu, zkuste se obrátit na nás. Garantujeme vám, že obdržíte jasné výsledky!

/ Komunikační strategie
/ Reklamní kampaně
/ Guerilla marketing
/ Virální marketing
/ Sociální sítě
/ Kreativní reklama
/ Grafické a DTP práce

 

/ event management

Chcete oslovit zástupce médií, potenciální klienty anebo stmelit firmu? Zvládneme vše, od plánování teambuildingu po mezinárodní konferenci. S námi máte jistotu, že se na tyto události budete těšit a pocit, kdy si přejete, aby to již bylo za vámi, budete moci jednou provždy zapomenout.

/ Temabuildingy
/ Konference a přednášky
/ Společenské akce
/ Sportovní akce

 

/ zajímavé odkazy

/ PR a komunikační agentura Focus
/ Grafické studio Sphere

/ Reference

Klient SGS potřeboval medializovat akvizici jedné z předních českých institucí pro paliva a maziva - Ústav paliv a maziv, a.s. Spolu s tímto bylo pořeba komunikovat i novou podobu ochranné známky pro benzínové stanice s kvalitními pohonnými hmotami - Pečeť kvality.

 

Diabetes patří mezi nejrychleji se rozvíjející civilizační chorobu. Cílem spolupráce s Diabetickou asociací ČR bylo vytvořit informační kampaň, která by upozorňovala na rizika a následky. Spolu s tím došlo ke komunikaci tématu v médiích.

 

Konica Minolta - jeden z nejpřednějších výrobců tiskových zařízení na světě a náš věrný klient. Za dobu naší spolupráce se nám podařilo dosáhnout skvělých výsledků a přispět tak k dobré viditelnosti Konicy Minolty jak v odborných, tak laikých médiích.

 

Lundbeck a jeho skvělý přípravek Circadin. I déky nám stovky lidí trpících insomnií našli způsob, jak přivodit spánek způsobem, který je velmi podobný tomu přirozenému.

 

Marketing Journal - internetový portál o moderním marketingu a public relations. Jedinečný zdroj odborných informací a inspirace z domácí i zahraniční scény.

1x1px