Krize má dvě nemilé vlastnosti – může přijít kdykoli a odkudkoli. Nikdy nebudeme schopni přesně předpovědět, kdy udeří, ani s jako silou. A protože i malý problém může spustit lavinu, která vás ve výsledku smete nehoráznou silou, preventivní opatření jsou rozhodně na místě.
Budování systému krizové komunikace začne nejprve monitoringem těch největších hrozeb. Může to být konkurence, může to být náplň podnikání, mohou to být zaměstnanci, může to být dokonce i management. Tyto hrozby se pokusíme popsat co nejpřesněji a na jejich bázi vydefinujeme scénáře možných rizik.
Na jejich základě vytvoříme krizový plán. Ten přesně určí, jak se má kdo v problematické situaci zachovat. A to tak, abychom neplýtvali časem a danou situaci stabilizovali co nejrychleji. Přesně určíme, jakým způsobem bude kdo komunikovat s médii a jaké informace jim podá. Vyškolíme zaměstnance i management.
Ukázky mediálních výstupů a praktickou činnost public relations najdete na stránkách PR agentury Focus Agency, s.r.o.
Další články o PR najdete na stránkách odborného portálu Marketing Journal.
Nejefektivnější způsob marketingové komunikace? Dobře zvládnuté public relations! Pokud nevíte jak na podlinku, jste na správném místě!
Nemůžete se prosadit na trhu, přestože víte, že na to máte? Chyba bude možná v plánování vašich marektingových aktivit. A protože nikdy není pozdě na nápravu, zkuste se obrátit na nás. Garantujeme vám, že obdržíte jasné výsledky!
Chcete oslovit zástupce médií, potenciální klienty anebo stmelit firmu? Zvládneme vše, od plánování teambuildingu po mezinárodní konferenci. S námi máte jistotu, že se na tyto události budete těšit a pocit, kdy si přejete, aby to již bylo za vámi, budete moci jednou provždy zapomenout.
Klient SGS potřeboval medializovat akvizici jedné z předních českých institucí pro paliva a maziva - Ústav paliv a maziv, a.s. Spolu s tímto bylo pořeba komunikovat i novou podobu ochranné známky pro benzínové stanice s kvalitními pohonnými hmotami - Pečeť kvality.
Diabetes patří mezi nejrychleji se rozvíjející civilizační chorobu. Cílem spolupráce s Diabetickou asociací ČR bylo vytvořit informační kampaň, která by upozorňovala na rizika a následky. Spolu s tím došlo ke komunikaci tématu v médiích.
Konica Minolta - jeden z nejpřednějších výrobců tiskových zařízení na světě a náš věrný klient. Za dobu naší spolupráce se nám podařilo dosáhnout skvělých výsledků a přispět tak k dobré viditelnosti Konicy Minolty jak v odborných, tak laikých médiích.
Lundbeck a jeho skvělý přípravek Circadin. I déky nám stovky lidí trpících insomnií našli způsob, jak přivodit spánek způsobem, který je velmi podobný tomu přirozenému.
Marketing Journal - internetový portál o moderním marketingu a public relations. Jedinečný zdroj odborných informací a inspirace z domácí i zahraniční scény.